۲ اسفند ۱۳۸۷

لورنزو!

نمی دانم قبلن هم برایتان گفتم که چقدر از ماشین های سنگین خوشم می آید یا نه. اگر نگفتم حالا می گویم. من خیلی از لودر، بیل مکانیکی، حتی تراکتور و امثالهم خوشم می آید به طوری که سوپی (آقای برادر) معتقد است که من اصلن با دیدنشان انگار ارغاثم می شوم بس که ذوق می کنم. بعد حالا احتمالن می توانید تصور کنید که با دیدن این کلیپ لورنزو خان جان با آن قیافه و همه چیز خوب خوبش چقدر، چقــــــدر خوشحال شدم. بعد اولین بار که دیدم این کلیپ را، چنان محو شدم که یادم رفت اسم خواننده هه را بخوانم از روی تلویزیون. کلی توی خماری بودم که این چی بود. کی بود؟ من اصلن چی سرچ کنم خب؟ تا این که لحظاتی پیش ناگهان دوباره دستگیرش کردم (کلیپ را)! حالا هم که دارم به شما نشانش می دهم هنوز نمی دانم توی شعرش چه دارد می گوید ولی مگر می شود توی همچین کلیپ معرکه ای چرت و پرت بگوید؟ این است که ببینید و حالش را ببرید و اگر نبینید یک مقداری از عمرتان بر فناست. من با شعار لورنزو! لورنزو! ماچو بده بیاد لامصب! اعلام حمایت همه جانبه می کنم از همچین آدمی. از همچین آدم عورت خل خوبی.

۴ نظر:

Al گفت...

آقا تو عالی هستی...
منم عاشق هواپیما ها هستم، خوشبختم.

ناشناس گفت...

خب ظاهراً اجسام اگر از یک حدی بزرگتر باشند حالت تهور (بدون بی باکی) به آدم دست می دهد...یعنی اگه الان شما سه متر و نیم قدت بود اینقدر از تراکتور خوشت نمی آمد! البته این تئوری همین الان در حین خوردن صبحانه به نظرم رسید. گفتم صبحونه رو که خوردم، حداقل اینو با شما شریک شم
:P
راستی! این عورت خل هم معادل خوبی نیست بنظرم ها
;)

Unknown گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
Unknown گفت...

maniye shere:
tarjome az mahdi
neshtan az sareh:

arezuhaye besiar bozorge to , ehya konandeye dur daste man

cheshmhaye ma ke tabdil be dast mishavand

sabre morvaridie to , teorihaye asheghaneye man

ye kam atre khub

ayeneye to meh aalude az ruze bade man

ghesmate takhte khabe man dar in ghesmate zendegi

nafase to ke mano garm mikone

agar be ghalbam fesharash dahi

dastane ma ke kasi nemidune tamum mishe

midunam ghablan chi shode

kia ghablana ashegh budand

ye chize jadid nist

ama in eshghe ma hast

mesle tarane

ke nemitune tamum beshe hargez(2bar)

hargez hargez


(ino hame be jovanotti mishnasan,
na lorenzo. esme kuchikeshe lorenzo amma hame migan jovanotti)

ba tashakor: SareH.MahdI