۱۹ فروردین ۱۳۹۳


ای قشنگا و پلنگا و بعضن مشنگا که هی هر روز به من رای می‌دید، مرسی ها. حواسم هست‌ها.  کلی حال می‌کنم هی هر روز. حالا غریبه که نیستید، تعجبم می‌کنم. چون خیلی فکر می‌کردم وبلاگم منقرض شده. خیلی جوزده شدم که باز بیشتر بنویسم. (نویسنده در حال بوس پرت کردن به مخاطب توی تاریکی) 
هی از صبح تا شب هم آهنگ فارسی گوش می‌کنم که مغزم خوب فارسی شه. امروز هم در خدمت خانم هایده جان و خانم مهستی جان هستیم. 
اگر این پست را می‌خوانید و هیچ تصوری ندارید من از چی حرف می‌زنم یک سری به این‌جا بزنید و رای بدهید، بعد از همه‌جا سر درمی‌آورید. 

۲ نظر:

لیلی گفت...

من سه چهاربار تا حالا بهتون رای دادم، چشمم کور دندم نرم باز هم میرم میدم! (منظورم رای بود:) به شرطی که باز هم بنویسید ها!چون ما شما را دوست داریم.

ناشناس گفت...

درگوشی و خصوصی:
عزیزدلم لطفا ایمیلت را چک کن دوستم
در همین راستای انتخابات است :)