۲۳ خرداد ۱۳۹۳

Georientate


بازی گئورینتیت، آنلاین شد. شش ماه تمام است که دوست دارم این جمله را توی وبلاگم بنویسم بس که ذوق داشتم که معرفی‌‌ش کنم. گئو حاصل تلاش اشتفان و فرانس، دو تا از نِردترین آدم‌هایی‌ست که توی زندگی‌م شناختم و باهاشان کار کردم. 
کانسپت این بازی حدود یک سال پیش متولد شد و یک روز فرانس آمد سراغ من که آیا حاضرم برای بازی آیکون‌های داخلی را طراحی کنم؟ 
این اولین تجربه‌ی طراحی اپلیکیشن بود برای من. اما کار کرد. همه‌چیز خیلی ریز است وقتی آدم اپلیکیشن طراحی می‌کند. این اولین چالش است که یک چیزی طراحی کنی که در ابعاد به این کوچکی گویا، قشنگ و قابل درک باشد.ساعت‌ها پای کامپیوتر بودن و طراحی کردن، بعد از مدت‌ها خیلی حس خوبی بود. هرچند کمردردم کمی برگشت اما می‌ارزید.
تماشای رشد کردن گئو از ایده تا امروز که توی اپ‌استور قابل دانلود است، یک پروسه‌ی خیلی خوشایندی بوده و هست. 
بازی گئو در واقع یک کوئیز جهت‌یابی جغرافیایی‌ست. برای آدم‌هایی که جغرافی‌شان خوب است خیلی جذاب است. برای آدم‌های که جغرافی‌شان بد است هم خیلی کمک‌کننده‌ست. 
من زیاد توضیح نمی‌دهم که بازی چه‌طوری‌ست. بازی برای آی‌دیوایس‌هاست فعلن. مجانی‌ست و آدم می‌تواند تنهایی یا با آدم‌های رندم یا دوستانش بازی‌کند. 
خودتان بروید کشف کنید. به من هم فیدبک بدهید.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

آفرین، ما بهت افتخار می کنیم! وقت می کنی فونت سایز بلاگ را بزرگتر کنی؟ ممنون میشم

Hoda گفت...

چه بازی بامزه ای :) خسته نباشن فرانس و اشتفان و البته شما :) هم بازی خیلی بامزه بود و هم آیکونها

Hoda گفت...

من خیلی خوشم اومده ازین اپلیکیشن و فکر کردم که بگم بهت :) درضمن اینتگراسیون ها هم خیلی هاش حرف دل منه و لذت بردم :)

نعنا گفت...

بازي رو دانلود كردم ، و يكم بازي كردم ... گرچه اول انتظار يه تصوير سه بعدي از بازي داشتم ولي كلن جالب بود ولي يه چند تا نكته به نظرم اومد : يكي اينكه اخرش وقتي جوابي كه من دادم رو در مقايسه با جواب اصلي نشون ميده يه خط كوتاهتر رو نشون ميده، به نظرم خيلي وقتا اگه اون خط رو آدامه بدي همون كشورو قطع ميكنه... مگه اينكه منظور از جواب درست فقط جهت يابي از پايتختت كشورا جواب باشه.
دوم اينكه يه آيكن پرچم هست كه من وقتي ديدم خيال كردم بازي با پرچم هارو دارين ولي ظاهرا براي فروش نقشه است ... و بالاشم نوشته map.