۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸

Dirty Dance

بعضی وقت ها باید هیجان انگیزترین آهنگ هایی را که داری بگذاری. تنها باشی. صدایش را بلند کنی و موهایت را باز کنی و کوتاه ترین دامنت را بپوشی و بیشتر چراغ های سالن را خاموش کنی و برقصی و خودت را و طرح محو خودت را که پیچ و تاب می خوری در آینه ها و رفلکس تمام شیشه ها تماشا کنی و برایت مهم نباشد که این تعطیلی ای که می گذرد تنهایی. یعنی می شد لابد تنها نباشی اما هستی. می توانی برای خودت یک لیدی هرزه ی به تمام معنا باشی و هیچ چیز به هیچ جایت نباشد. آن قدر برقصی که جانت در بیاید. دست هات را ببری بالا. آرام آرام بیاوری پایین. چشم هایت را ببندی و آی ویل سروایو را بلند کنی و با صدای بلند باهاش بخوانی و جوری دلبرانه برقصی که اگر هر کسی این جا بود، ممم... می خواهید ننویسم چه حالی می شد... پدرش در می آمد خلاصه. یک شب هایی آدم باید برای خودش هرزه ی تمام کمالی بشود. جلوی تمام آینه ها برقصد و تمام رقص هایی را که بلد است ترکیب کند و تمام خل بازی های ممکن را دربیاورد و دست آخر نفس نفس زنان به خودش توی آینه تعظیم کند و بعد خودش را پرت کند روی مبل و با خودش فکر کند خیلی جوان زیبایی هستم ها! قربان خودم بروم.

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

این زمان ها آدم چه حسی داره؟ آدم اگه مرد باشه باید چه کنه؟

Shahrooz گفت...

مرد مگه بلد نيس برقصه؟؟؟
من كه خودم از اين كارا مي كنم البته با كمي تفاوت كه بخاطر تفاوت جنسيت طبيعي هس اين اختلافه

Hattori Hanzo گفت...

داد زدن جای رقصیدن
با یه آهنگ ترجیحا متال
:D
واقعا آدم رو تخلیه میکنه

Al گفت...

uhmmmm

چوب خوار گفت...

in ghesmathaye "dirty" ish kojash boood?

نقطه گفت...

پس بشنو از این‌که گاهی تو جمع‌هایی که باهاشون راحتیم و دوسِشون داریم، یه جورایی همین کارارو می‌کنیم - خب البته نه به این غلیظی:)
و اونایی که تو رو (خودم) تو این شرایط ندیدن، آخ که چه کفی می‌کنن که آیا این همان است که همیشه انقدر آدم نه‌مسخره‌ای بوده!چه حالی می‌ده به قرآن:):):)

ناشناس گفت...

تنها كه باشي خيلي چيزها كشف مي شه..چيزهاي ناب..گه مال خودت ان..لذت بخش هم هستن

paniali گفت...

amazing

َCool Cold Heart گفت...

such a great loneliness

ناشناس گفت...

اين كجاش هرزه گي داشت؟؟؟ يا خيلي نديد بديد هستيد كه به نظر نمي ياد يا يه كارايي كردي كه هرزه گي به حساب مي ياد و سانسور كردي! والا! رقصيدن واسه خودت كه هرزه گي نيست....شادي كردن تو تنهايي كاره آدماي سالمه ..كاري كه تو كردي....سلامت باشي جوون